» SAKNAR O HA HUND!! «
 »  Svara på detta inlägg!

2007-08-24
Hej alla, ja har nyss hittat den här sidan o den verkar urbra!! Jag undrar nu om någon vet hur man kan komma i kontakt med någon som har omhändertagit vanskötta hundar och väntar på någon som vill adoptera..??

Jag saknar så att ha hund, mer och mer för varje dag, om bara ett par veckor så är det två år sen våran underbara hund tess dog.. o jag saknar henne fortfarnade enormt, o jag saknar att har hund också. Det blir en anledning att stiga upp, motionera, man lär sig tålamod och vilken ömsesidig kärlek man får uppleva!!
Nu är jag på jakt efter en ny hund, känner att jag är redo för det nu o jag kan knappt bärga mig tills jag får tag i en hund! Fast just för tillfället håller jag på att göra mig redo för att åka hem från en 2 månaders vistelse i Turkiet, o jag ville ta med en hund hörifrån, rädda en hund iaf av många från gatulivet, men då måste dom sitta i karantän i 120 dagar o d skulle gå på 30 000!! Det fanns tyvärr inte i min budget efter två månader borta från jobbet..

Så för att göra en lång historia kort så längtar jag så efter hund!!! Skulle vara jättetacksam om någon visste vart man kan få tag i dessa stackars hundar som behöver ett hem..

Det går bra att mejla..

Therese Sandin
Inkomna svar på Saknar o ha hund!!:
2007-08-27
Har tidigare tittat på jättefina hundar på http://www.hundrondellen.se/

Hundtokig    
2007-09-05
hej vår hund rex köpte vi på hundis... finns många hundar där vi älskar våran rex kramiz

vargflicka    
2008-03-16
Hejsan jag har också mist min hund förra året, och har enorm saknad! Vi ska skaffa en hund nu, ev hemlös hund! Det finns massa olika sidor: tex Hundrondellen Hundarutanhem Sos-animals.org Bara söka på google.se så finns det fler!

Sofie    

«Tillbaka